Adaugă în lista de preferințe
Evaluarea psihologică clinică a copiilor cu CES
Începe cursul
Copiii cu cerințe educaționale speciale (CES)
1
Dizabilitatea și orientarea școlară și profesională
2
Cerințele educaționale speciale
3
Aspecte generale privind procesul de evaluare a funcționării, dizabilității și CES la copii, structura SEOSP
4
Managementul de caz pentru copiii cu dizabilități și /sau CES – etape
5
Procedurile de evaluare adecvate pentru depistarea tulburărilor de învățare (dislexie, disgrafie și discalculie) ale elevilor, precum și tipul de intervenție pentru asigurarea învățării individualizate și personalizate în cazul acestora
a) Definire tulburări de învățare;
b) Dificultăți de învățare;
c) Tipuri de tulburări de învățare;
d) Etape în diagnosticarea copiilor cu tulburări de învățare.
6
Școlarizarea la domiciuliu- conținut dosar
7
Școlarizarea în spitale
a) Școlarizarea copiilor internați pentru perioade mai mari de 4 săptămâni, la nivelul unităților spitalicești;
b) Conținut dosar Orientarea şcolară şi înscrierea elevilor în clase/grupe organizate în unităţi spitaliceşti.
Evaluarea psihologică clinică a copiilor cu cerințe educaționale speciale
1
Specificul evaluării psihologice a copilului cu cerințe educaționale speciale
2
Metode, tehnici și instrumente psihologice relevante pentru orientarea școlară și profesională
3
Structura raportului de evaluare psihologică a copilului cu cerințe educaționale speciale
Be the first to add a review.
Pentru a lăsa o recenzie, te rog autentifică-te